Expeditie Joti is een ON- & OFFline spel voor scouts van 15 jaar en ouder waarbij je team- en scoutingskills op de proef worden gesteld. Je krijgt gedurende de avond te maken met verschillende uitdagingen. Crypto’s zijn cryptisch omschreven locaties en teamo’s zijn teamopdrachten in alle soorten en maten. Voeg daar nog een vleugje chaos aan toe samen met een flinke tijdsdruk en je hebt alle elementen voor een keiharde strijd waar elk jaar meer dan 1000 scouts aan deelnemen. Het team dat aan het einde van de speeltijd de meeste punten heeft, wint Expeditie Joti.

Kijk voor updates en de nieuwste informatie op onze Facebookpagina.

Dit jaar is het feest! Scouting Limburg bestaat 50 jaar en Expeditie Joti zou Expeditie Joti niet zijn als we daar geen aandacht aan besteden. Bereid je voor op 50 tinten feest! Een avond waarbij je als team de opdracht hebt om zoveel mogelijk feesten en feestattributen te verzamelen door te puzzelen en opdrachten uit te voeren. Alleen zo word je de beste van Limburg en is er een mooie prijs te winnen.

Wees voorbereid, want alle feestjes komen voorbij die je in de laatste 50 jaar wel eens zou hebben kunnen vieren. Haal dus je feestneus uit de kast, trek je beste party-outfit aan en vorm een team van ongeveer 10 personen, want Expeditie Joti 2023 “50 Tinten feest” gaat 20 oktober om 20.11 uur van start.

WANNEER?

Expeditie Joti FEEST ’23